1. Κεφαλίδα
Στα πρώτα 3 δευτερόλεπτα θα πρέπει ο χρήστης να έχει ήδη καταλάβει τι θέλει να του πει η ιστοσελίδα σου.Ο χρήστης δεν έχει χρόνο για χάσιμο άρα πες του ότι πρέπει απλά, λυτά και καθαρά. Ο Τίτλος σου θα πρέπει να είναι απόλυτα σαφής.
2. Υπό-Κεφαλίδα
Η υπό-κεφαλίδα σου θα πρέπει να προσφέρει στον χρήστη μια σύντομη περιγραφή. Θα πρέπει να επισημάνεις το κοινό στοιχείο μεταξύ σας. Πρόσεξε όμως να μη γίνεις κουραστικός με ορολογίες ή μιλώντας για τον εαυτό σου.
3. Κύρια Call to Action (CTA)
Εδώ καλό θα είναι στο σημείο που φαίνεται και στην εικόνα, να υπάρχουν κουμπιά που θα προτρέπουν τον χρήστη να απολαύσει κάποιο προϊόν ή υπηρεσία μας. Επίσης, θα μπορούσαμε απλώς να τον κατευθύνουμε πιο βαθιά στην ιστοσελίδα μας.
4. Υποστήριξη Εικόνων
Οι περισσότεροι επισκέπτες είναι οπτικοί τύποι. Σιγουρέψου ότι μπορείς στην αρχική σου να φιλοξενήσεις εικόνες σχετικού περιεχομένου. Ένα δυνατό σημείο εδώ είναι ότι βάζοντας το κατάλληλο περιεχόμενο μπορούμε να διεγείρουμε τα αισθήματα του επισκέπτη. Όπως δράση ή χαρά. Ακόμα και αν δεν το αντιλαμβανόμαστε, είμαστε ήδη πιο κοντά του.
5. Αναζήτηση
Για να μειωθεί το ποσοστό εγκατάλειψης της ιστοσελίδας σου, δώσε στον επισκέπτη σου μια σαφή πορεία. Θα πρέπει να βεβαιωθείς ότι η μπάρα αναζήτησης είναι εμφανής στο επάνω μέρος της αρχικής σου σελίδας, ώστε να είναι απλό και εύκολο να βρει ο χρήστης αυτό που ψάχνει.
6. Περιεχόμενο
Για να αποκτήσεις ακόμα καλύτερη κίνηση στην ιστοσελίδα σου, βάλε ενδιαφέρον περιεχόμενο στη σελίδα σου μιας και είναι το Α και το Ω.
7. Δευτερεύοντα Call to Action (CTA)
Σίγουρα θα πρέπει η ιστοσελίδα σου να έχει και δευτερεύοντα κουμπιά για να παρακινείς τον χρήστη να κάνει κάποια ενέργεια. Το «επικοινωνήστε μαζί μας» είναι ένα καλό παράδειγμα. Αυτό θα πρέπει να μην καταλαμβάνει χώρο στο κέντρο της σελίδα, αλλά πιο κάτω.
8. Είσαι κοινωνικός; Απέδειξέ το
Εδώ μπορείς να επικοινωνήσεις τις θετικές εντυπώσεις άλλων χρηστών. Μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και από κριτικές που λαμβάνεις μπορείς να κάνεις τον χρήστη να σε εμπιστευτεί ευκολότερα.