Ορίστε ξεκάθαρους στόχους Facebook μάρκετινγκ

 

1) Επικεντρωθείτε ποιες μετρήσεις  θα πρέπει να παρακολουθείτε για να δείτε αν η στρατηγική σας στο Facebook συμβάλλει στον συνολικό επιχειρηματικό στόχο: Οι μετρήσεις που παρακολουθείτε για το Facebook πρέπει να συνεισφέρουν στον γενικό επιχειρηματικό στόχο σας.

Για παράδειγμα, εάν ο πρωταρχικός επιχειρηματικός σας στόχος είναι να αυξήσετε το κοινό σας κατά 50% τον επόμενο χρόνο, μία από τις μετρήσεις που θα παρακολουθήσατε για το Facebook είναι πόσους ακόλουθους κερδίζετε.

 

2) Χρησιμοποιήστε τα δεδομένα του προηγούμενου έτους για να επηρεάσετε τους στόχους που έχετε ορίσει για το επόμενο έτος: Εάν η εταιρεία σας είχε μια ενεργή σελίδα Facebook για λίγο, χρησιμοποιήστε τα δεδομένα από το προηγούμενο έτος για να βοηθήσετε να ορίσετε τους στόχους σας για το επόμενο έτος.

Επιστρέφοντας στο παράδειγμα των ακόλουθων, θα μπορούσατε να ελέγξετε και να δείτε ότι κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, η σελίδα σας κέρδισε 100.000 ακόλουθους. Ο στόχος σας για αυτό το έτος θα μπορούσε να είναι να κερδίσετε 125.000 ακόλουθους, αύξηση 25% σε σχέση με την ανάπτυξη του προηγούμενου έτους.

 

3) Βεβαιωθείτε ότι οι στόχοι σας είναι ρεαλιστικοί: Είναι εύκολο να ορίσετε υψηλούς στόχους για την επιχείρηση σας. Ωστόσο, οι στόχοι σας πρέπει επίσης να είναι ρεαλιστικοί.

Αυτό σημαίνει ότι η προσπάθεια τριπλασιασμού του ποσοστού των ακολούθων σας μπορεί να είναι λίγο απρόσιτη, αλλά η αύξηση του κατά 25% θα ήταν πιο ρεαλιστική.

 

Ρωτήστε μας για περισσότερα

Αυλωνίτου 4 & Βασιλειάδου 1

13341 Άνω Λιόσια - Φυλή

Τηλ. +6972122448

Email. info-at-dynamicwebsites.gr

Search